Visul American

In sfarsit eram pe punctul de a-mi realiza visul american, in timpul studentiei imi solicitasem un job work and travel de ospatar intr-un restaurant in Chicago si surpriza avea sa vina mai tarziu cu un raspuns afirmativ. Eram in culmea fericirii.

Era putin pana la vara cand trebuia sa plec, biletul era cumparat si eu doar numaram zilele.
      Momentul mult asteptat sosi, eram acolo in cel mai mare oras din statul Ilinois, Aeroportul International Chicago O’Hare era enorm si spectaculos, tot ce ma inconjura imi lua ochii. Traiam un vis.
      Oamenii foarte sociabili, tocmai de acea imi alesesem un job in care sa am contact cu ei sa-i pot cunoaste mai bine. La fiecare pas ce il faceam le multumeam si mai mult celor de la CND Turism pentru aceasta onoare. Un oras spectaculos.
      Imi facusem prieteni din toata lumea, studenti si ei. Lucram ziua iar noaptea era viata noastra, nu trebuia sa iesim in club ci ne era mai mare bucuria atunci cand vizitam orasul in luminile “felinarelor”.. Un oras al luminilor si al parcurilor unde viata de noapte nu moare niciodata. Iubeam programul work and travel ce ma ducea in fiecare vara in acele vacante speciale de neuitat. Nu m-am gandit sa strang banii din munca mea ci mi-am zis ca e unica mea sansa sa vad tot ceea ce era de vazut, sa-mi traiesc fiecare clipa la maxim cat sunt acolo. Ce castigam pe zi cheltuiam peste noapte 🙂
      Nu am ratat Willis Tower ce are 110 etaje, a fost cea mai inalta cladire din lume pana in 1996
     O minunata de fantana pe numele ei Buckingham Fontain situata in Grant Park, o adevarata minunatie mai ales seara cand la aceasi ora timp de 20 de minute tasnetste apa, nu ma mai saturam sa o privesc.
    Le iubesc stilul de viata si mai ales orasul in care locuiesc in care nu ai cum sa te plictisesti.
    De ziua Americi am vrut sa sarbatoresc ca un adevarat american, am participat la parada. Apoi seara am mers in portul Navy Pier unde sa aduna toata lumea pentru a vedea artificiile mai de aproape
   sau erau multi care mergeau cu cortul intr-un loc special amenajat in 4 iulie si de unde puteau vedea si ei artificiile in timp ce sarbatoreau.
    Oameni minunati la fel ca si orasul, mi-as fi dorit sa nu mai plec niciodata.
        -Hai sa mergem cu autobuzul aproape de centru si sa coboram intr-un loc necunoscut!
A fost o nebunie, sa te ratacesti in Chicago cu propie stiinta, dar a meritat aventura, am vazut cladiri grozave si impunatoare, ma durea gatul sa ma tot uit la ele in sus. Dupa doua ore de umblat eram deja in centrul Chicago unde ne intampinase doua picioare si o fusta enorm de inalte, era jumatate din statuia lui Marilyn Monroe, care acum mai mult ca sigur e intreaga fiind deja gata. Un adevarat spectacol ce mi-a fost dat sa vad ochilor.
       Cu parere de rau imi spun ca noi suntem inca mici, foarte mici pe langa ei. Visul american mi s-a implinit acum am visul de a ma stabili acolo, Da! Vreau viata de acolo si pana atunci cred ca mai dau la o facultate sa fiu din nou studenta sa ma inscriu din nou in programul Work and Travel sa ma bucur inca o data de America de data asta as alege New York unde as vedea Statuia Libertatii ce dateaza in port din anul 1886 cand Franta le-a facut-o cadou americanilor odata cu implinirea a 100 de ani de la independenta Statelor Unite Americane unde in interiorul sau se afla si un muzeu, as pasi pe Wall Street si Manhattan pe care le-am vazut doar in filme. As vrea sa vad cu ochii mei una dintre cea mai inalta cladire din lume, Empire State Building ce se afla la intersectia dintre strazile Fifth Avenuee si West Street 34, fiind numit si una dintre cele sapte minuni ale lumii moderne si bineinteles locul  unde au fost candva World Trade Center.
       Este cel mai interesant program de care am avut parte pana acum, cu ajutorul sau am cunoscut America, am cunoscut oameni minunati ce locuiesc acolo si studenti din alte tari care erau veniti la fel ca mine din pacate doar pentru 3 luni. Dar a fost  distractie si munca in acelasi timp, placerea de a-mi bucurat ochii cu orasul Chicago si gusturile cu toate bunataturile ce le puteam descoperi.
     Voi ati trait visul american?

Acest articol a fost scris pentru proba 18 din cadrul competitiei Super Blog 2013