Dieta, saptamana 2

 

Primele 3 zile:

Micul dejun pana la ora 11:

  • 2 linguri de branzeturi pana la 7% grasime
  • iaurturi, lapte batut., sana, kefir nelimitat
  • legume crude din lista de aici plus o jumatate de rosie
  • 1 ou fiert

pauza de 3 ore intre micul dejun si urmatoarea masa

Pot fi consumate la orice ora si nelimitat:

  • carne fiarta, la gratar sau la cuptor de porc, vita, pui, curcan, ficat. Atentie carnea va fi fara grasimi (inclusiv piele de pui se va inlatura)
  • legume crude din lista: salata verde, castraveti, ridichi, varza, ardei gras, gogosari, ardei iuti, conopida, broccoli, ciuperci, dovlecei, fasole verde, spanac, gulii, fenicul, telina, ceapa, usturoi, sparanghel, anghinare, praz, andive si toate ierburile aromatice: marar, patrunjel, leustean, busuioc, tarhon, dafin, oregano. Se pot folosi: sare, piper, boia iute/dulce, scortisoara, chimen, curry.
  • la salate se va folosi otet. Se pot manca muraturi dar numai cele fara zahar.

Urmatoarele 4 zile:


        Micul dejun la fel , cu pauza de 3 ore iar in loc de carne mancati peste (orice tip), fiert, gratar, afumat, conservat in suc propiu sau ulei. Nu este voie peste prajit, pane, marinat, sos tomat.

Nu sunt permise:

  • lapte
  • fructe (inclusiv lamai)
  • prajirea carnii
  • hamburger, cremwurst, salam, mititei
  • legume gatite
  • rosii

SE VOR BEA MULTE LICHIDE!!!!!

…..urmeaza saptamana 3……
pentru a putea vizualiza saptamana 1 apasati aici

Comments

comments

2 thoughts on “Dieta, saptamana 2

  1. Adyna_RAdU says:

    Interesant.Eu am tinut acum cativa ani o cura de genul acesta si intr-adevar am slabit dar cand am inceput sa mananc , in 2-3 luni, s-a pus la loc 🙁

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *