L-am convins eu sau 3 Stejari?

Nu si nu, nu vreau nunta in Sibiu! Deja toti cunoscutii nostri au ales cele mai frumoase restaurante din oras, restaurante la care am mers deja.Vreau ceva special, deosebit si  frumos.

C-am asa incepuse seara noastra de vineri, cu dezbateri si convingeri. Eu incercam sa-l conving pe el si el pe mine. Trebuia sa-mi adun puterile si sa-i arat motivele alegerilor mele. Nu era deloc greu sa-l conving si asta pentru ca aveam “cu ce”. Era vorba de Complexul Turistic 3 Stejari din Brasov. Imi doream sa facem nunta acolo din dorinta evenimentelor perfecte , locatia era prea frumoasa sa o ratam, m-am indragostit de ea de cum am vazut poze si detalii pe internet. Asa ca am cedat vineri seara si am decis sa deschid subiectul cand voi avea toate motivele scrise pe foaie.

Uite cum facem, incheiem subiectul acum si atunci cand revenim asupra lui iti garantez ca te voi convinge desi acum nu crezi asta.

Aveam un AS in maneca, stiam cand si cum sa-l iau sa il conving ca o nunta la 150 km distanta nu e neaparat una distrusa si greu de realizat.

Ii era frica de invitatii care nu vor veni atat de departe si atunci m-am gandit ca cel mai bine e sa inchiriem un autocar pentru toti aceia ce-si doresc sa fie alaturi de noi intr-o zi atat de speciala. Bineinteles ca pentru cazare in Brasov ne vom ocupa tot noi , ne dorim o nunta restransa doar cu apropiatii. Iar pentru nasi si inca cativa prieteni apropiati o sa inchiriem camerele pana luni seara in idea ca sambata ar fi nunta. Astfel duminica inainte de gratarul si focul de tabara ce va avea loc seara putem sa mergem in vizita la Poiana Brasov, Canionul 7 scari, Pestera de gheata si mai sunt cateva variante atractive  iar luni putem incheia mini- luna de miere cu o distractie la Paradisul Acvatic sau in Smile Aqua ( cel mai mare parc acvatic din Romania- 4 Ha).

Bineintele ca ceremonia va fi in aer liber asa cum mi-am dorit mereu iar 3 Stejari poate sa-mi indeplineasca aceasta dorinta, trebuie neaparat sa notez faptul ca invitatilor nu le va fi cald in timpul ceremoniei si nici nu se vor stramba la poze din cauza soarelui si asta datorita stejarilor seculari ce ne vor fi martori de cununie dar si responsabili cu umbra in timpul ceremoniei.

Pentru noi putem inchiria unul dintre cele 3 apartamente disponibile clientilor, camerel toate sunt foarte atractive, curate ( foarte curate) si frumoase.

Trebuie sa pun neaparat accent pe faptul ca locatia e absolut superba!!! Mancarea arata magnific si cu siguranta vor bucura papilele gustative invitatilor de la nunta

Pe langa faptul ca noi ca si miri ne vom simti minunat la fel de important e ca si invitatii sa se simta la fel si nu-mi fac nici o grija ca Pensiunea 3 Stejari stie deja cum sa faca asta. Pe langa toate cele de mai sus e foarte important ca Pensiunea dispune de un loc de joaca pentru copii, lucru foarte important pentru noi aceia ce avem copii.
       Dupa vreo 2 saptamani cand toate erau notate pe foaie, aveam de gand sa redeschid discutia mult mai increzatoare ca prima data.
          – Iubitule, ar trebui sa iti arat niste imagini minunate, dintr-un loc ce nu trebuie ratat.

– Sunt curios sa vad despre ce e vorba.
          – Uite cat de bine arata aceasta Pensiune 3 Stejari 4* , mancarea e delicioasa, are loc de joaca pentru copii, restaurantul si sala de nunti sunt frumoase, camerele curate si muulllteee. Unde mai pui ca e foarte aproape de atatea atractii turistice.

– E chiar minunata, nu ar trebui sa o ratam vara asta! E una dintre cele mai frumoase Pensiuni in Brasov.

– Ce ar fi sa nu o ratam in ziua nuntii noastre?

– Adica? aaaaa mi-am amintit! Nu te-ai lasat pana nu ai cautat dovezile necesare sa ma convingi, mancarea care mi-ai aratat-o era defapt in meniul de la nunta noastra…hmmm

Aici era partea cand eu faceam ochii mari si milosi ce aproape strigau si ei ” te rog frumossss “
          – Uite iubitule, am toata lista cu planul meu, ba chiar si poze salvate cu tot ceea ce m-am gandit ca te-ar interesa.

A urmat cateva momente pline de liniste totala……asteptam…asteptam….asteptam si nu reuseam sa citesc nimic pe chipul lui. Aveam emotii ca la un examen. Cand deodata isi ridica privirea spre mine si imi spune:
          – Ai facut ca dorinta ta sa devina dorinta mea, locatia e mai mult decat perfecta, invitatii nu sunt chiar asa de multi, ne permitem acest moft atat de frumos. Poti suna sa stabilesti toate detaliile, eu ma voi acupa de autocar!

A fost atat de simplu, eu care credeam ca ar fi trebuit sa mai scot cateva arme ascunse sa il conving. Dar mare parte din convingere am avut-o datorita Complexului 3 Stejari, sunt curioasa cine i-ar putea refuza o invitatie…
                                               UPDATE
           P.S. A fost o nunta de vis cu o ceremonie exact ca in filmele de dragoste, mancarea chiar mai delicioasa decat pare in poze iar personalul amabil peste masura, ne-am simtit minunat iar sotul mi-a multumit pentru locatia aleasa de mine. Invitatii au fost atat de incantati incat multi dintre ei au plecat abea miercuri de acolo 🙂 pe semne ca le-a placut mult zona si nu s-au plictisit DELOC.