Vacanta la Cluj

O plimbare prin Cluj e oricand binevenita. Asa am si facut anul acesta, am plecat pentru 3 zile la Cluj, mai exact Floresti unde este un Park Acvatic foarte dragut pentru copii in mod special. Foarte curata apa, la copii  apa calda iar baile luna de curate. Intrarea pentru adulti e 30 lei in timpul saptamani si 40 in weekend. Iar pentru copii 15 lei si 20 in weekend. Insa in acest pret aveti sezlongul si umbrela asigurata.

Am gasit in Floresti cazare la Pensiunea AS cu balcon la strada ( bucuria lui Mario ce vedea toate masinile ce treceau). Pensiunea nu e lux dar in schimb e foarte curata noua ne-a placut maxim. Camerele foarte spatioase si totul curat. Nu am gasit nici un firicel de praf!!! Camera miroasea foarte frumos iar baia era ca noua. Personalul amabil iar dedesupt un restaurabt ce tine de pensiune cu mancare foarte delicioasa plus au si meniul zilei pana la ora 16 (Foarte gustos!!! Il recomand) daca mergeti acolo gasiti pensiunea pe partea stanga la strada principala drumul catre Oradea dinspre Cluj.

Prima seara ne-am dus in Iulius Mall in Cluj ( asa ceva lipseste in Sibiu!!!! ) ne-am bucurat de ocazie si am facut ceva cumparturi mai ales ca in Sibiu in ” mall-ul” nostru daca il pot numi asa , nu gasesti NIMIC, din punctul asta de vedere sunt dezamagita de Sibiu si bineinteles si de strandul de la noi.

Cu un copil obosit ce a stat in apa ore intregi nu prea poti sa te plimbi pe centru insa am insitat macar asa rapid :). Nu mi-au placut soferii clujeni in schimb, foarte neglijenti, ies de pe strazi secundare fara sa se asigure, nu dau prioritate, un adevarat dezastru … Nu generalizez dar sunt foarte multi de timpul celor de mai sus.

Apoi a doua seara am fost in Polus ce era mult mai aproape de noi, unde am si mancat iar Mario s-a bucurat de locul de joaca de acolo.

In drum spre Cluj am trecut pe la Salina Turda, un loc frumos ce merita vizitat. Bineinteles ca Mario a fost incantat, acolo am coborat cu liftul dar am urcat pe scari ? am facut miscare!

A fost un concediua foarte frumos in familie si cu siguranta o sa ne intoarcem la Cluj la aceasi Pensiune si acelasi Acqua Park din Floresti.