SRL – acte necesare pentru infiintare

Ca orice doritor in a detine propria afacere , trebuie mai intai sa infiinteze o firma.Printre cele mai des intalnite sunt SRL- urile . Mai exact SRL = Societate cu Raspundere Limitata  Este cea mai raspandita datorita faptului ca asociatii vor fi  raspunzatori doar cu aporturile  aduse si patrimoniul firmei , In schimb la un PFA asociatii raspund in caz de insolveta cu averea proprie. O data decisi in obiectivul de activitate al  firmei trebuie sa aveti cunostinte si de acte necesare  pentru infiintarea unui SRL.

Cu siguranta fiecare dintre noi s-a gandit macar o data cum se infiinteaza o firma , probabil multi dintre voi ati crezut ca e un lucru tare complicat si cu mari batai de cap. Azi insa vreau sa dezbat acest subiect si sa va conving ca nu e deloc atat de complicat cum pare.

Dupa infiintarea unui SRL o sa aveti nevoie de o firma contabilitate , mai exact de servicii contabilitate . Astfel sunteti siguri ca nu neglijati nici cele mai mici cheltuieli. Dar si pentru ca dupa infiintarea firmei aveti nevoie de servicii contabile pentru ca exista o serie de reguli contabile, fara de care firma nu poate functiona. O firma contabilitate nu face altceva decat sa tina evidenta la zi a registrelor contabile obligatorii si sa intocmeasca situatia financiara anuala.

Iar acum o sa va explic cum se infiinteaza o firma SRL, mai exact despre acte necesare infiintare  SRL. Inainte de pregatirea dosarului  cu acte necesare infiintare SRL trebuie sa stabiliti exact obiectivul de activitate al firmei , decis ca mai apoi rezervat numele firmei. Gasit si stabilit sediul social al firmei inregistrat la ANAF , depus in contul bancar al firmei suma reprezentand capitalul social, iar suma minima este de 200 lei. Iar dupa toate astea depus dosarul actelor si inmatricularea la Registrul Comertului.

Acte necesare:

  • actul de identitate al administratorului si asociatilor dupa caz
  • actul constitutiv  autentificat de un avocat  sau notar  unde trebuie stabilita activitatea principala si secundara a firmei , denumirea firmei , administrator si asociatii si aportul fiecaruia la capitalul social
  • copie dupa contractul de spatiu a viitorului sediu de firma
  • cazier fiscal al fiecaruia dintre asociati si administrator
  • daca sediul este intr-un apartament de exemplu, o sa aveti nevoie de acordul vecinilor sau/si a asociatiei de locatari
  • specimen de semnatura al administratorului
  • dovada depunerii a capitalului social in contul bancar
  • declaratie semnata de unul dintre asociati
  • vectorul fiscal
  • cerere/formular

Pentru infiintarea unei firme aveti nevoie de maxim 1100 lei  suma ce include si depunerea minima al capitalului social la banca .  Seriviciile de contabilitate o sa va fie de mare folos la inceput de drum dar si pe parcurs, nu uitati ca alegerea unui contabil este un lucru vital pentru prosperitatea firmei dumneavoastra.

Fie ca aveti deja o firma sau sunteti un viitor antreprenor , pe piata sunt diferite firme ce au ca scop consilierea ca mai apoi imbunatatirea afacerii. La fel e si Chronax ce vine in ajutorul vostru cu :

  • consultanta si asistenta juridica
  • consultanta anteprenoriala
  • salarizare, management si resurse umane
  • contabilitate si fiscalitate
  • audit si expertiza contabila

Bineinteles toate aceste servicii va sunt oferite doar de profesionisti  in domeniu.

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *