5 moduri de a reduce portiile de mancare fara a simti foame

Se apropie primavara cu pasi repezi si incet incet si vara. E timpul să ne punem în formă, poate să ne tonificăm și să mai dăm câteva kilograme jos.

Bineinteles ca pe langa o dieta echilibrat recomand cu caldura sportul!

În primul rând trebuie să mărești cantitatea de legume la o masă care are rolul de a reduce cantitatea de calorii. Sunt bogate în îngrijirea fibrelor asigurând un nivel ridicat de satietate. Cel mai bun sfat este sa incepeti si sa terminati pranzul cu legume sezoniere crude sau fierte (eu le prepar la abur). Astfel controlam mai bine valoarea glucozei din sânge, nivelul zahărului din sânge fiind direct responsabil cu senzatia de foame.

Iata insa si alte trucuri usoare pe care le puteti pune in practica pentru a taia cu usurinta din portiile de mancare fara a ramane infometati si pentru a pierde kilogramele in plus.

                    1. Beți două pahare de apă înaintea fiecărei mese

Adesea atacurile de foame sunt cauzate de nevoia de hidratare. În plus, apa are mai multe beneficii pentru sănătate: nu au calorii ca și alte băuturi (sucuri de fructe, băuturi răcoritoare etc.), elimină toxinele și lichidul în exces responsabil de retenție. Consumul a  cel puțin două pahare de apă poate fi un ajutor pentru o masă mai mica cantitativ. Acest lucru este confirmat de un studiu realizat de unii cercetători ai Universității din Birmingham.

                    2. Arta de a aseza masa

Chiar și o masă corectă poate duce la reducerea cantității de alimente în farfurie. Cantitatea de alimente, de exemplu, poate fi percepută diferit în funcție de culoarea farfuriei pe care o utilizați. Contrastele de culoare ajută la reducerea cantităților. Pastele se mananca doar in farfurie alba, astfel cantitatea fiind una mai mica.

                    3. In timp ce mananci sa eviti sa fii distras

Uitatul la televizor sau folosirea telefonului in timpul meselor distrag atentia si prin urmare va impinge sa mancati mult mai repede. nu veti fi in masura sa percepeti ceea ce consumati si nici sa va bucurati de gustul alimentelor. Pentru a evita consumul de calorii în exces este recomandat să mănânci cel puțin 20 de minute la o masă. Mananca incet, dar fara a face altceva in acelasi timp.

                    4. Foloseste o farfurie mică

Cu cat este mai mare plafuria, cu atat portia de mancare va fi mai mare. Folosirea unei farfurii mici vă ajută să reduceți considerabil porția de hrană.

                    5. Foloseste carbohidratii ca si garnitura nu ca si fel principal

Marind cantitatea de legume si reducand cantitatea de carbohidrati va va ajuta sa aveti mai putina foame dar si a manca mai putin. Astfel contribuie la evitarea creșterii glicemiei care este responsabilă de senzația de foame.

 

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.